Over mij

Mijn foto
hallo, Ik ben Wil.Getrouwd met Nico.Samen hebben we een dochter en een zoon die beiden getrouwd zijn. En zij hebben ook allebei een dochter en zoon. Ik ben met pensioen na gewerkt te hebben in de ouderenzorg.Ik ben vrijwilliger in een wijksteunpunt voor ouderen en geef daar les in kaarten maken en doe dit al 11 jaar. Scrapkaarten maken doe ik sinds deze zomer en vind t hartstikke leuk om te doen.Op dit blog wil ik alleen scrap laten zien.Ook laat ik kaarten zien op t H J.Veel plezier op mijn blog.

maandag 16 mei 2016

GEFELICITEERD


HOI,

Het is een poos geleden dat ik wat geplaatst had,maar dat gebeurt soms.
Dat je wat tijd tekort komt,deze kaart had ik al een paar X gemaakt.
Ik vind het zo leuk om te maken het patroon kreeg ik van Marian
Ik maak er dankbaar gebruik van.
Deze kaart is voor de vriendin van mijn neef,zij is v d week jarig.

Groeten en tot een volgend X    WIL

3 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Wil. Alles weer zo prachtig gecombineerd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig kaarthe Wil en mooi het papier en de Noormal.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook deze kaart is weer super mooi.
    En ik kan het weten, want ik heb ook zo'n mooie kaart ontvangen voor mijn verjaardag.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen