Over mij

Mijn foto
hallo, Ik ben Wil.Getrouwd met Nico.Samen hebben we een dochter en een zoon die beiden getrouwd zijn. En zij hebben ook allebei een dochter en zoon. Ik ben met pensioen na gewerkt te hebben in de ouderenzorg.Ik ben vrijwilliger in een wijksteunpunt voor ouderen en geef daar les in kaarten maken en doe dit al 11 jaar. Scrapkaarten maken doe ik sinds deze zomer en vind t hartstikke leuk om te doen.Op dit blog wil ik alleen scrap laten zien.Ook laat ik kaarten zien op t H J.Veel plezier op mijn blog.

zondag 9 augustus 2015

m'n LAATSTE snoep potje

Hallo,

Dit potje heb ik voor mijn vriendin gemaakt.
Ze vond de mijne zo leuk,maar zag er tegenop om er ook één te maken,vandaar.
Ik denk dat ze deze ook wel mooi enof leuk vindt.

Graag wil ik mijn lieve volgers bedanken voor de reaktie op mijn vorig berichtje.

Groeten en tot een volgend X      WIL

2 opmerkingen:

  1. Wat een dot van een snoeppot Wil. Ik snap dat je vriendin er helemaal weg van is, dat ben ik ook..;p Lief dat je er voor haar ook één gemaakt hebt.. Heel mooi en elegant....top hoor!
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Wil,
    Wat een schitterend potje weer. Het lijkt wel of ze elke keer mooier worden. Oefening baart kunst denk ik.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen