Over mij

Mijn foto
hallo, Ik ben Wil.Getrouwd met Nico.Samen hebben we een dochter en een zoon die beiden getrouwd zijn. En zij hebben ook allebei een dochter en zoon. Ik ben met pensioen na gewerkt te hebben in de ouderenzorg.Ik ben vrijwilliger in een wijksteunpunt voor ouderen en geef daar les in kaarten maken en doe dit al 11 jaar. Scrapkaarten maken doe ik sinds deze zomer en vind t hartstikke leuk om te doen.Op dit blog wil ik alleen scrap laten zien.Ook laat ik kaarten zien op t H J.Veel plezier op mijn blog.

zaterdag 1 augustus 2015

Even ANDERS

HOI,

Eerst even mijn trouwe volgers bedanken voor de reaktie op mijn vorig berichtje.
Ik vind het fijn en leuk om ze te lezen.

Deze kaart is even anders dan de kaart hieronder.
Dezelfde mall gebruikt,en de mooie orchideeén mall.
Ook deze uitvoering vind ik best mooi

Er komt niet zoveel uit mijn handen op dit ogenblik, moet kunnen hé
Jullie zullen er ook wel eens last van hebben,meestal is het maar tijdelijk (gelukkig )

Ik wens jullie een fijn weekend en tot een volgend X

WIL

4 opmerkingen:

  1. Hallo Wil,
    Deze kaart is ook weer prachtig, deze beide mallen doen het erg goed en zeker zo in combinatie.
    Met mooi weer heb ik er ook niet zoveel zin in hoor, en nog bedankt voor de leuke reacties op mijn blog.
    De rondvaartboot van Bolsward is maar een praam hoor,wel een hele mooie, fluisterboot. Want anders zou hij niet onder al die bruggetjes door kunnen.Want hij vaart door de grachten van Bolsward.
    Ik geef de kaartjes uit en verzorg koffie en thee in de Waegh van het stadhuis,dat is het vertrekpunt van de rondvaart. Heel erg leuk werk in de zomermaanden.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wil. Wat Prachtig. Leuk leuk de orchideeën te combineren. Mooi zijn ze van kleur. Die grote mal is zo leuk. Ik heb er onlangs ook een kaart meegemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Wil!! Mooie mal!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen