Over mij

Mijn foto
hallo, Ik ben Wil.Getrouwd met Nico.Samen hebben we een dochter en een zoon die beiden getrouwd zijn. En zij hebben ook allebei een dochter en zoon. Ik ben met pensioen na gewerkt te hebben in de ouderenzorg.Ik ben vrijwilliger in een wijksteunpunt voor ouderen en geef daar les in kaarten maken en doe dit al 11 jaar. Scrapkaarten maken doe ik sinds deze zomer en vind t hartstikke leuk om te doen.Op dit blog wil ik alleen scrap laten zien.Ook laat ik kaarten zien op t H J.Veel plezier op mijn blog.

dinsdag 16 juni 2015

SNOEP potje

HOI,

Bij de club Hobbyplezier met scrapdoosjes,kon je vorige maand het wachtwoord krijgen van dit patroon.

Zoals je ziet heb ik dat gedaan en hier is het resultaat.
Heel leuk om dit te maken,het is niet makkelijk,maar rustig aan gedaan.
Ik vind het super gaaf en ga er vast nog wel meer maken.

Miranda en Marian,bedankt voor de reaktie op mijn vorig berichtje.

Groeten en tot een volgend X      WIL

7 opmerkingen:

  1. Van dat potje zou ik ook wel willen snoepen Wil.....PRACTIG.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een hele gave creatie geworden !

    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw!! Prachtig Wil!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Wil,
    Nou hier mag je zeker trots op zijn. Ik vind het heel erg mooi, en het lijkt me ook niet gemakkelijk, maar super mooi hoor.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind je snoeppot prachtig!! Super leuk om m zelf te houden natuurlijk maar ook geweldig om m cadeau te geven met inhoud ;p
    Super gaaf dat je dit patroon gescoord hebt!!

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind je snoeppot prachtig!! Super leuk om m zelf te houden natuurlijk maar ook geweldig om m cadeau te geven met inhoud ;p
    Super gaaf dat je dit patroon gescoord hebt!!

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen