Over mij

Mijn foto
hallo, Ik ben Wil.Getrouwd met Nico.Samen hebben we een dochter en een zoon die beiden getrouwd zijn. En zij hebben ook allebei een dochter en zoon. Ik ben met pensioen na gewerkt te hebben in de ouderenzorg.Ik ben vrijwilliger in een wijksteunpunt voor ouderen en geef daar les in kaarten maken en doe dit al 11 jaar. Scrapkaarten maken doe ik sinds deze zomer en vind t hartstikke leuk om te doen.Op dit blog wil ik alleen scrap laten zien.Ook laat ik kaarten zien op t H J.Veel plezier op mijn blog.

zondag 7 december 2014

Boorduurtje met KERST

Hallo,

Anneke en Jolanda BEDANKT voor de lieve reaktie op mijn vorig berichtje.
Deze keer heb ik een boorduurtje in het paars met een oud plaatje van Marieke,
Maar het is dan wel ook een heel mooi 3dtje
Paars vind ik een hele mooie kleur.

Groeten en tot een volgend X
WIL

4 opmerkingen:

  1. Hoi Wil, paars vind ik ook altijd erg mooi, ook voor kerst en dan gecombineerd met zilver of wit. Een mooie kaart met heel fijn borduurwerk laat je zien...top.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig wil dit borduurtje last heel mooi bij het plaatje. Leuk de paarse kleuren. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Wil,
    Prachtige kaart en borduren op een kaart blijft toch ook altijd mooi. Ik doe het nog te weinig, maar wie weet begin ik er weer eens aan.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen