Over mij

Mijn foto
hallo, Ik ben Wil.Getrouwd met Nico.Samen hebben we een dochter en een zoon die beiden getrouwd zijn. En zij hebben ook allebei een dochter en zoon. Ik ben met pensioen na gewerkt te hebben in de ouderenzorg.Ik ben vrijwilliger in een wijksteunpunt voor ouderen en geef daar les in kaarten maken en doe dit al 11 jaar. Scrapkaarten maken doe ik sinds deze zomer en vind t hartstikke leuk om te doen.Op dit blog wil ik alleen scrap laten zien.Ook laat ik kaarten zien op t H J.Veel plezier op mijn blog.

dinsdag 25 maart 2014

15 JAAR ...........


Hallo,

Deze maand is het 15 jaar geleden dat,ik begon met vrijwillegers werk in het woonzorg centrum,
Afd. wijksteunpunt
Afd.creatief kaarten maken.
Dit heb ik gemaakt voor de cursisten (16)
De doosjes kunnen niet allemaal op één foto,maar ze zijn allemaal verschillend.

Ze waren er heel bij en verrast mee.

Chantal- Anneke en Antoinette ,BEDANKT voor jullie reaktie op mijn vorig berichtje.

Groeten en tot de volgend X      WIL

4 opmerkingen:

  1. PRACHTIGE creaties Wil.....wat een werk heb jij je op je hals gehaald.....SUPERSSSS.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaarten, Wil! leuk zoals je dat lekkers hebt verwerkt.
    Groetjes Anneke,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat prachtig gedaan allemaal en nog wat lekkers er in. Ik kan me voorstellen dat ze er erg blij mee waren, super.
    liefs jopie

    BeantwoordenVerwijderen