Over mij

Mijn foto
hallo, Ik ben Wil.Getrouwd met Nico.Samen hebben we een dochter en een zoon die beiden getrouwd zijn. En zij hebben ook allebei een dochter en zoon. Ik ben met pensioen na gewerkt te hebben in de ouderenzorg.Ik ben vrijwilliger in een wijksteunpunt voor ouderen en geef daar les in kaarten maken en doe dit al 11 jaar. Scrapkaarten maken doe ik sinds deze zomer en vind t hartstikke leuk om te doen.Op dit blog wil ik alleen scrap laten zien.Ook laat ik kaarten zien op t H J.Veel plezier op mijn blog.

vrijdag 4 oktober 2013

KERST trapjes kaart


HALLO,

Trapjes kaarten maken ,vind ik heel leuk om te doen.
Je kan er zo veel mee doen,heerlijk hóór.
Ook deze is weer een snoesje ;-)

Bedankt .lieve volgers voor jullie reaktie op mijn vorig berichtje.
Graag tot de volgende X

Groeten   WIL

5 opmerkingen:

  1. Wat een PRACHTIG kerstkaartje Wil en dat in mijn favoriete kleur ☺☺☺
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk zo'n trapjeskaart Wil!!
    Mooi geheel!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhhhh wauw meis, hij is werkelijk weer geweldig mooi! Ik kijk mijn ogen uit! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtige kaart, jammer dat je geen volger bij jouw kunt worden

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw, wat is deze prachtig ! heel erg mooi en zoveel details ! en dan paars, jawel, altijd scoren
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen