Over mij

Mijn foto
hallo, Ik ben Wil.Getrouwd met Nico.Samen hebben we een dochter en een zoon die beiden getrouwd zijn. En zij hebben ook allebei een dochter en zoon. Ik ben met pensioen na gewerkt te hebben in de ouderenzorg.Ik ben vrijwilliger in een wijksteunpunt voor ouderen en geef daar les in kaarten maken en doe dit al 11 jaar. Scrapkaarten maken doe ik sinds deze zomer en vind t hartstikke leuk om te doen.Op dit blog wil ik alleen scrap laten zien.Ook laat ik kaarten zien op t H J.Veel plezier op mijn blog.

donderdag 15 augustus 2013

JONGENS kaart

HALLO<

Een vrolijke jongens kaart !!!
Niet speciaal voor iemand gemaakt,maar gewoon omdat ik het een leuk stempeltje vond.
Gekleurd met copics en op de oval geplakt.
Achtergrond papier is al heeeeeel oud,nog uit de origami tijd.
Wie wat bewaart...............
Het autotje is een pin,vast gezet op een labeltje.
Wilma,Jopie,Anneke en Martina ,
BEDANKT voor de reaktie bij mijn vorig berichtje.
Fijn om jullie lieve reakties te lezen.

Tot een volgend X en heel veel groeten

WIL

2 opmerkingen:

  1. Een VROLIJK jongenskaartje Wil en dat papier uit de origami-tijd komt GOED van pas.
    Zelf heb ik ook een kaartje gemaakt met origami-papier, maar mag het kaartje voorlopig nog niet laten zien (geheimpje ☺☺☺).
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke, vrolijke kaart Wil!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen