Over mij

Mijn foto
hallo, Ik ben Wil.Getrouwd met Nico.Samen hebben we een dochter en een zoon die beiden getrouwd zijn. En zij hebben ook allebei een dochter en zoon. Ik ben met pensioen na gewerkt te hebben in de ouderenzorg.Ik ben vrijwilliger in een wijksteunpunt voor ouderen en geef daar les in kaarten maken en doe dit al 11 jaar. Scrapkaarten maken doe ik sinds deze zomer en vind t hartstikke leuk om te doen.Op dit blog wil ik alleen scrap laten zien.Ook laat ik kaarten zien op t H J.Veel plezier op mijn blog.

vrijdag 19 oktober 2012

KERSTKAARTJE,

Hallo Allemaal,

Leuk MARIANNE,dat je mij wil volgen.

Dit kaartje met magnolia is in gekleurd met Derwent.
Het achtergrond papier komt van een blokje van action,het is nog van vorig jaar.
De mal is ook een oudje,een HEEL oudje.ik gebruikte m, toen ik nog met de hand emboste.
Het is wel een leukert geworden (vind ik zelf ).

BEDANKT voor jullie reaktie bij  mijn vorig berichtje
en ik kijk weer uit naar jullie reaktie op deze kaart.

Een fijn weekend en groeten

WIL

3 opmerkingen:

  1. Hallo Wil,
    Zo komen oud en nieuw PRACHTIG samen ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk kaartje en oude mallen zijn ook heel mooi.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje, moet dit stempeltje ook weer eens gebruiken. Hij is zo leuk.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen