Over mij

Mijn foto
hallo, Ik ben Wil.Getrouwd met Nico.Samen hebben we een dochter en een zoon die beiden getrouwd zijn. En zij hebben ook allebei een dochter en zoon. Ik ben met pensioen na gewerkt te hebben in de ouderenzorg.Ik ben vrijwilliger in een wijksteunpunt voor ouderen en geef daar les in kaarten maken en doe dit al 11 jaar. Scrapkaarten maken doe ik sinds deze zomer en vind t hartstikke leuk om te doen.Op dit blog wil ik alleen scrap laten zien.Ook laat ik kaarten zien op t H J.Veel plezier op mijn blog.

woensdag 29 februari 2012

TASJE in het ROZE

Hallo!!!!

Dit tasje is het nieuwe projektje voor mijn vriendinnen club.
a.s vrijdag komen we weer bijelkaar,om te knutselen,
en kletsen,HEEL gezellig !!!!
Meestal verzorg ik dan de martialen en voorbeelden.
Ik vond het wel eens leuk om een tasje op te pimpen,
En het is wel geslaagd (vind ik zelf )

Esther , bedankt voor je reaktie op mijn vorig kaartje.

Groeten WIL

7 opmerkingen:

  1. Hoi Wil,
    Ik vind het tasje prachtig geworden!! Mooie kleur! Toevallig heb ik ook wat van die tasjes aangeschaft. Weet nog niet wanneer ik er één ga maken, er liggen nog zoveel leuke dingen om te doen.....
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Wil,
    Het is een PRACHTIG tasje voor je vriendinnen-clubje. Veel plezier vrijdag, maar dat zal best wel lukken ☺☺☺
    Liefs Wilma

    PS zou je de woordverificatie uit willen zetten, want op deze manier is het nogal moeilijk om een reactie te plaatsen. Alvast bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is zeker geslaagd, erg mooi.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk rose tasje!!

    Groetjes,Jolanda

    p.s. zou je woordverificatie uit willen zetten... het is zo lastig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou ook dit is weer een schatje geworden hoor.
    Ik moet ook nodig is aan de slag met mijn tasjes,die liggen al zo lang.haha(wat niet)

    xx Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is dit tasje mooi geworden! Veel plezier vrijdag met je vriendinnen.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw Wil, wat is het een schitterend tasje geworden zeg! Lieve groetjes, chantal

    BeantwoordenVerwijderen