Over mij

Mijn foto
hallo, Ik ben Wil.Getrouwd met Nico.Samen hebben we een dochter en een zoon die beiden getrouwd zijn. En zij hebben ook allebei een dochter en zoon. Ik ben met pensioen na gewerkt te hebben in de ouderenzorg.Ik ben vrijwilliger in een wijksteunpunt voor ouderen en geef daar les in kaarten maken en doe dit al 11 jaar. Scrapkaarten maken doe ik sinds deze zomer en vind t hartstikke leuk om te doen.Op dit blog wil ik alleen scrap laten zien.Ook laat ik kaarten zien op t H J.Veel plezier op mijn blog.

zondag 15 januari 2012

GEMAAKT DOOR QUINTY !!!!!

hallo,ik ben quinty.Ik ben het kleinkind van oma wil.De zoon van wil is mijn vader(Robert).Ik heb deze kaart voor mijn moeder en mijn vader gemaakt.Omdat ze zo lief zijn en omdat ze een hondje hebben gekocht.
Ik heb dit van oma geleerd.goed he.Ik hoop dat jullie hem mooi vinden.Groetjes quinty

3 opmerkingen:

  1. Nou die is leuk Quinty.
    Dat heeft oma je even heel goed geleerd.
    Ga zo door lekker samen met oma dan kunnen je kaartjes nog veel mooier worden.
    Wat voor een lief hondje hebben papa en mama gekocht,en hoe heet hij/zij?

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou Quinty, je hebt oma's genen, want jeetje wat kun je dit goed zeg!! Daar zullen je vader/moeder heel blij mee zijn! Groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt voor Mamma en Pappa en dat heeft Oma je heel goed geleerd maar Oma maakt ook hele mooie kaarten dus knutsel maar lekker veel met haar.
    groetjes Jopie

    BeantwoordenVerwijderen