Over mij

Mijn foto
hallo, Ik ben Wil.Getrouwd met Nico.Samen hebben we een dochter en een zoon die beiden getrouwd zijn. En zij hebben ook allebei een dochter en zoon. Ik ben met pensioen na gewerkt te hebben in de ouderenzorg.Ik ben vrijwilliger in een wijksteunpunt voor ouderen en geef daar les in kaarten maken en doe dit al 11 jaar. Scrapkaarten maken doe ik sinds deze zomer en vind t hartstikke leuk om te doen.Op dit blog wil ik alleen scrap laten zien.Ook laat ik kaarten zien op t H J.Veel plezier op mijn blog.

donderdag 26 mei 2011

VOOR TAMAR

Goede avond.
Deze kaart is voor Tamar.
Zij is onze oudste kleindochter,en wordt morgen 13 jaar.
Tamar gaat in sept naar t vervolg onderwijs,en daar hoort een nieuwe fiets bij
en die krijgt ze dan ook.
Deze kaart die ik voor haar gemaakt heb ,is dan ook toepasselijk
Ik vind m zelf hartstikke leuk.
het afdrukje is ingekleurd met derwent
het achtergrond papier is van Magnolia,verder een hart ,bloementje,lintje enz.

Het is even een kale boel op mijn blog.
Dom,Dom,ik heb m n layout weggedrukt,mijn dochter zou t herstellen
hopelijk gebeurt het nu gauw,die jongelui hebben het allemaal zo druk.

Bedankt voor de reaktie s bij mijn vorige bericht.

Tot gauw weer en groeten WIL

4 opmerkingen:

  1. Hoi Wil,
    Wat zal Tamar blij zijn met dit MOOIE kaartje en natuurlijk ook met haar nieuwe fiets. Ja....kleine kleinkinderen worden ook snel groot....misschien wel veel te snel en op het voortgezet onderwijs gaat dat vaak nog veel sneller.
    Alvast Van ♥-e Gefeliciteerd met je kleindochter.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je heb er weer een super mooie kaart van gemaakt. Daar zal ze best blij mee zijn.
    Groetjes Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oH OH OH Wil hoe kan je dat nou weer doen.
    Je kaartje is een schatje.

    Groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart. Daar zal je kleindochter blij mee zijn.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen