Over mij

Mijn foto
hallo, Ik ben Wil.Getrouwd met Nico.Samen hebben we een dochter en een zoon die beiden getrouwd zijn. En zij hebben ook allebei een dochter en zoon. Ik ben met pensioen na gewerkt te hebben in de ouderenzorg.Ik ben vrijwilliger in een wijksteunpunt voor ouderen en geef daar les in kaarten maken en doe dit al 11 jaar. Scrapkaarten maken doe ik sinds deze zomer en vind t hartstikke leuk om te doen.Op dit blog wil ik alleen scrap laten zien.Ook laat ik kaarten zien op t H J.Veel plezier op mijn blog.

vrijdag 31 december 2010

Op de valreep!!!!!


Nog even een kaartje op de valreep.

Ik heb meegedaan bij de scrapmutsen ,het moest een kaart in het roze,met lint en knoopjes,

Bij mijn kaart zijn het knopen geworden,er zaten geen kleintjes in de knopendoos,die nog van mijn moeder was,

Het is wel een aardige kaart geworden,al zal ik er wel niet de HOOFDprijs mee winnen.!!!!


Fijne jaarwisseling en een heel GEZOND GELUKKIG CREATIEF jaar toegewenst.


WIL

4 opmerkingen:

  1. Hallo Wil,
    Op de valreep nog een mooi kaartje..zo mogen er nog meer komen hoor......en bedoel je de Betuwse Scrapmutsen?
    Hele Gezellige, Kleurrijke Jaarwisseling en een Gelukkig, Gezond en Creatief 2011 toegewenst voor jou en voor al degene die je lief zijn.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Wil,
    Nog een berichtje van mij....de allerlaatste bloglink werkt niet...de link is: www.all4you-wilma.blogspot.com
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Niet zo negatief hoor Will.
    Ik vind je kaartje prachtig geworden.
    Gelukkig Nieuwjaar!!

    X Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ontzettend leuk kaartje zeg! Leuk kantje heb je erbij gedaan.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen